Search for:

Kataloški broj oglasa 22-201

Naziv pozicije SARADNICA/SARADNIK U KNJIGOVODSTVU I ADMINISTRACIJI
Potrebne kompetencije
  • Minimum SSS, prednost kandidatima sa ekonomskim usmerenjem
  • Poznavanje MS office; Excel na srednjem nivou
  • Iskustvo rada u administraciji – poznavanje dokumentacije (fakture, profakture, knjižna odobrenja, predlozi za kompenzaciju)
  • Prednost kandidatima sa iskustvom rada sa poslovnim softverima
Opis poslova i zadataka
  • Otvaranje i razvrstavanje ulazne pošte
  • Potraživanje nedostajeće dokumentacije; fizičko odlaganje dokumenata , skeniranje po potrebi
  • Izrada kompenzacija
  • Provera kalkulacija i povrata
  • Potvrđivanje knjižnjih pisama
  • Fakturisanje usluga
Uslovi rada
  • Kancelarijski posao
  • Ponedeljak-petak 08-16h
  • Lokacija: Novi Beograd – Ledine
  • Ulazna obuka od straner kolega iz administrativnog odeljenja
  • Obezbeđen računar/lap-top i pristup poslovnom softveru
Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom

Radi se u poslovnoj zgradi na dva sprata. Odeljenje administracije je na drugom spratu. Firma nema lift niti rampu

Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs

Jedan izvršilac

Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu

Prvi ugovor na određeno vreme 3 meseca; drugi ugovor na određeno vreme 3/6 meseci; treći ugovor na neodređeno

Datum do kog se prijave prihvataju
10.07.2022.
Dodatne mogućnosti
Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu

CV i motivaciono pismo

Ovde možete da se prijavite

Kataloški broj oglasa 21-201

Naziv pozicije OPERATER TELEMARKETINGA
Potrebne kompetencije
Poznavanje rada na računaru (Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet...)
Opis poslova i zadataka

Pozivanje korisnika, vođenje evidencije, prezentovanje ponuda, aktivno slušanje.

  • Prodaja prozivoda i usluga Telekom Srbije a.d telefonskim putem;
  • Pozivanje potencijalnih korisnika po bazi korisnika;
  • Ostvarivanje zadatih ciljeva prodaje;
  • Obezbeđuje kvalitet usluge i nivo zadovoljstva korisnika u skladu sa standardima kompanije;
  • Rešava upite i reklamacije korisnika;
  • Održavanje dobrih poslovnih odnosa sa postojećim korisnicima;
  • Unosi dobijene podatke u aplikacije i odgovoran ja za kvalitet unetih podataka
  • Dnevno izveštavanje Supervizora kroz utvrđena uputstva izveštavanja o broju ostvarenih poziva, ostvarenoj prodaji i ostalim zahtevnim informacijama;
  • I druge poslove po nalogu pretpostavljenog za koje je stručno osposobljen;
  • Rad u dve smene;
  • Za svoj posao odgovara Supervizoru operatera telemarketinga.
Uslovi rada

Kancelarijski uslovi. Trajanje smene 7 sati.

Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom
Prilagođavanje radnog materijala.
Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs
5
Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu
Neodređeno.
Datum do kog se prijave prihvataju
30. 12. 2021.
Dodatne mogućnosti
Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu
CV
Ovde možete da se prijavite

Kataloški broj oglasa 21-201

  1. Naziv pozicije za koju se oglašava konkurs:

OPERATER TELEMARKETINGA

  1. Potrebne kompetencije:

Poznavanje rada na računaru (Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet…)

  1. Opis poslova i zadataka:
  • Pozivanje korisnika, vođenje evidencije, prezentovanje ponuda, aktivno slušanje.
  • Prodaja prozivoda i usluga Telekom Srbije a.d telefonskim putem;
  • Pozivanje potencijalnih korisnika po bazi korisnika;
  • Ostvarivanje zadatih ciljeva prodaje;
  • Obezbeđuje kvalitet usluge i nivo zadovoljstva korisnika u skladu sa standardima kompanije;
  • Rešava upite i reklamacije korisnika;
  • Održavanje dobrih poslovnih odnosa sa postojećim korisnicima;
  • Unosi dobijene podatke u aplikacije i odgovoran ja za kvalitet unetih podataka
  • Dnevno izveštavanje Supervizora kroz utvrđena uputstva izveštavanja o broju ostvarenih poziva, ostvarenoj prodaji i ostalim zahtevnim informacijama;
  • I druge poslove po nalogu pretpostavljenog za koje je stručno osposobljen;
  • Rad u dve smene;
  • Za svoj posao odgovara Supervizoru operatera telemarketinga.
  1. Uslovi rada:

Kancelarijski uslovi.

Trajanje smene 7 sati.

  1. Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom:

Prilagođavanje radnog materijala.

  1. Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs

  1. Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu:

Neodređeno

  1. Datum do kog se prijave prihvataju:
  2. 12. 2021.
  3. Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu:

CV

Kataloški broj oglasa 21-202

Naziv pozicije CS ili Sales agent na engleskom jeziku
Potrebne kompetencije
Znanje egleskog jezika – B2 nivo
Opis poslova i zadataka

Kontaktiranje registrovanih klijenata radi izvršenja prodaje (sales) ili odgovaranje na zahteve klijenata i tehnička podrška (customer support)

Uslovi rada

Fleksibilan smenski rad od 40 radnih sati na nivou sedmice; Prilagođeno radno vreme; Projektni rad; Rad u open space; Mogućnost napredovanja.  

Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom
Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom u skladu sa individualnim funkcionisanjem zaposlenih i objektivnim mogućnostima kompanije. U radnom prostoru nema stepenica i vrata bez pragova. Kompanija koristi prostor na 7. spratu u zgradi sa novougrađenim liftovima.
Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs
4
Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu
Prvi ugovor u trajanju od godinu dana.
Datum do kog se prijave prihvataju
Do popunjavanja pozicije.
Dodatne mogućnosti
Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu
CV
Ovde možete da se prijavite

Kataloški broj oglasa 21-202

  1. Naziv pozicije za koju se oglašava konkurs

CS ili Sales agent na engleskom jeziku

  1. Potrebne kompetencije

Znanje egleskog jezika – B2 nivo

  1. Opis poslova i zadataka
  • kontaktiranje registrovanih klijenata radi izvršenja prodaje (sales) ili odgovaranje na zahteve klijenata i tehnička podrška (customer support)
  1. Uslovu rada

Fleksibilan smenski rad od 40 radnih sati na nivou sedmice; Prilagođeno radno vreme; Projektni rad; Rad u open space; Mogućnost napredovanja. 

  1. Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom

Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom u skladu sa individualnim funkcionisanjem zaposlenih i objektivnim mogućnostima kompanije. U radnom prostoru nema stepenica i vrata bez pragova. Kompanija koristi prostor na 7. spratu u zgradi sa novougrađenim liftovima.

  1. Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs:

4

  1. Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu

Prvi ugovor u trajanju od godinu dana. 

  1. Datum do kog se prijave prihvataju:

Do popunjavanja pozicije.

  1. Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu:

CV

Kataloški broj oglasa 21-203

Naziv pozicije Administrativni radnik
Potrebne kompetencije
Poznavanje rada na računaru
Opis poslova i zadataka

Arhiviranja i zavođenja dokumentacije i briga o istoj, Izrada izveštaja po nalogu neposrednog rukovodioca, komunikacija sa klijentima.

Uslovi rada

Rad u kancelariji.

Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom
Prilagođavanje mesta za sedenje.
Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs
1
Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu
Neodređeno.
Datum do kog se prijave prihvataju
31.12.2021.
Dodatne mogućnosti
Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu
CV
Ovde možete da se prijavite

Kataloški broj oglasa 21-203

  1. Naziv pozicije za koju se oglašava konkurs:

Administrativni radnik.

  1. Potrebne kompetencije:

Poznavanje rada na računaru.

  1. Opis poslova i zadataka:

Arhiviranja i zavođenja dokumentacije i briga o istoj, Izrada izveštaja po nalogu neposrednog rukovodioca, komunikacija sa klijentima.

  1. Uslovi rada:

Rad u kancelariji.

  1. Obezbeđena podrška za osobe sa hendikepom:

Prilagođavanje mesta za sedenje.

  1. Broj osoba za zapošljavanje na poziciji za koju se oglašava konkurs:

1

  1. Dužina perioda zapošljavanja po ovom oglasu:

Neodređeno.

  1. Datum do kog se prijave prihvataju:

31.12.2021.

  1. Potrebna dokumentacija kojom se konkuriše na oglasu:

CV